Повернення, обмін, гарантія

Покупець може повернути або обміняти товар належної якості, придбаний у нашому магазині при збереженні його належного стану протягом 14 днів з дати покупки відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" №1023-XII від 12.05.1991.

Повернення товару належної якості або його обмін можливі лише якщо вони не використовувалися (повністю збережено допродажний вигляд). Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не має слідів використання, не має подряпин, сколів, потертостей, інших механічних пошкоджень.

Для повернення товару має бути збережено:

  1. Оригінальну комплектність товару.
  2. Цілісність і всі компоненти упаковки.
  3. Ярлики та бірки.
  4. Заводське маркування.

Обміну чи поверненню не підлягають наступні товари (Постанова Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 № 172):

  • Білизна натільна (спортивна білизна, термобілизна тощо).
  • Панчішно-шкарпеткові вироби (в тому числі термошкарпетки).
  • Пір'яно-пухові вироби (пуховики, пухові спальники, подушки з вмістом пуху тощо).
  • Головні убори (шапки, мультифункціональні пов'язки).
  • Рукавички, перчатки.
  • Продовольчі товари.
  • Предмети гігієни (в тому числі рушники).
  • Товари в аерозольній упаковці.

Також поверненню/обміну не підлягають товари у блістерній (запаяній) упаковці, або упаковці, опломбованій виробником, яка була відкрита/пошкоджена.

Перелік стосується товарів належної якості. Якщо товар має виробничий дефект, він підлягає експертизі та усуненню недоліків або обміну на відповідний товар належної якості.

Порядок обміну/повернення товарів

Для повернення/обміну товару необхідно звернутися до менеджера магазину і надати необхідну інформацію про товар, дату покупки, недоліки тощо.

Товар можна повернути/обміняти у нашому магазині у Полтаві, або надіслати нам Новою Поштою. Адресу доставки та отримувача Вам повідомить менеджер магазину. Якщо товар надсилається в магазин, покупець має оплатити вартість доставки.

Не погоджені з менеджером повернення, або повернення з неоплаченою доставкою магазином не будуть отримані.

Разом з товаром, що повертається, покупець зобов'язаний надати (надіслати) заповнену заяву на повернення (скачати тут), а також копію свого паспорту, прикріпити інші необхідні документи.

Після отримання товару, магазин перевіряє його стан та комплектність. Якщо товар відповідає вимогам щодо повернення/обміну, покупцеві надсилається обмінний товар або виплачується вартість повернутого товару в строки та відповідно до вимог законодавства України.

Для максимального пришвидшення та спрощення повернення/обміну товару рекомендуємо уточнювати всі деталі процедури у менеджера магазину.

Некомплектні замовлення та пошкоджені товари

При отриманні замовлень, що надсилаються поштовими чи транспортними компаніями, покупець зобов'язаний перевірити склад отриманого вантажу (посилки), а також кількість та цілісність товарів в момент отримання відправлення. Магазин приймає претензії щодо кількості (недостача) товарів у відправленні, виключно при наявності відповідного акту, складеного представником перевізника, а також фото/відео підтвердження недостачі в момент отримання відправлення.

Якщо при отриманні Вашого замовлення, виникли питання щодо комплектності відправлення, невідкладно зверніться до менеджерів магазину в будь-який зручний спосіб (телефон, онлайн-чат тощо).

Просимо завжди перевіряти відповідність отриманих товарів до Вашого замовлення при отриманні відправлень в присутності представника перевізника.

Гарантія

На товари в нашому магазині розповсюджуються гарантійні зобов'язання відповідного виробника, або імпортера. При виникненні гарантійного випадку — зверніться за контактами магазину, і ми спробуємо якнайшвидше вирішити Ваше питання.

Гарантія покриває дефекти матеріалів та виробництва, і не розповсюджується пошкодження умисні або за необережністю.

Гарантія на вироби безумовно знімається в наступних випадках:

  • Пошкодження виробу, зумовлене неправильним використанням.
  • Пошкодження спричинено впливом екстремальних чинників: тиск, температура, УФ-випромінювання, кислоти та інші хімічні речовини, не призначені для обслуговування виробу.
  • Наявні механічні пошкодження або ознаки несанкціонованої виробником модифікації виробу. В тому числі, але не обмежуючись: заміна фурнітури швейних виробів, порізи, проколи, пропали, заміна елементів, ремонт в неавторизованих майстернях або кустарним способом, прасування синтетичних тканин, інші теплові впливи понад температуру звичайного застосування, поломки каркасів наметів через вітер або неправильне встановлення; форс-мажорні обставини військового характеру, техногенні аварії, стихійні лиха.

Гарантійний термін на дефекти взуття — до завершення відповідного зимового або літнього сезону, в якому було придбано взуття.


Залишилися питання? Ми з радістю допоможемо розібратися, просто зв'яжіться з нами зручним способом!
 +38 066 805 42 42 — з 10:00 до 19:00 Telegram /  Viber — онлайн підтримка

Залиште своє ім’я та номер телефону і ми зателефонуємо Вам в робочий час.



Написати у WhatsApp
Написати в Telegram
Написати в Viber
Замовити дзвінок
Всі контакти