Повернення та обмін

Покупець може повернути або обміняти товар належної якості, придбаний у нашому магазині при збереженні його належного стану протягом 14 днів з дати покупки відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" №1023-XII від 12.05.1991.

Повернення товару належної якості або його обмін можливі лише якщо вони не використовувалися (повністю збережено допродажний вигляд). Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не має слідів використання, не має подряпин, сколів, потертостей, інших механічних пошкоджень.

Для повернення товару має бути збережено:

  • оригінальну комплектність товару;
  • цілісність і всі компоненти упаковки;
  • ярлики та бірки;
  • заводське маркування.

Обміну чи поверненню не підлягають наступні товари (Постанова Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 № 172):

  • білизна натільна (спортивна білизна, термобілизна тощо);
  • панчішно-шкарпеткові вироби (в тому числі термошкарпетки);
  • пір'яно-пухові вироби (пуховики, пухові спальники, подушки з вмістом пуху тощо);
  • головні убори (шапки, мультифункціональні пов'язки);
  • рукавички, перчатки;
  • продовольчі товари;
  • предмети гігієни (в тому числі рушники);
  • товари в аерозольній упаковці.

Також поверненню/обміну не підлягають товари у блістерній (запаяній) упаковці, або упаковці, опломбованій виробником, яка була відкрита/пошкоджена.

Перелік стосується товарів належної якості. Якщо товар має виробничий дефект, він підлягає експертизі та усуненню недоліків або обміну на відповідний товар належної якості.

Порядок обміну/повернення товарів

Для повернення/обміну товару необхідно звернутися до менеджера магазину і надати необхідну інформацію про товар, дату покупки, недоліки тощо.

Товар можна повернути/обміняти у нашому магазині у Полтаві, або надіслати нам Новою Поштою. Адресу доставки та отримувача Вам повідомить менеджер магазину. Якщо товар надсилається в магазин, покупець має оплатити вартість доставки.

Не погоджені з менеджером повернення, або повернення з неоплаченою доставкою магазином не будуть отримані.

Разом з товаром, що повертається, покупець зобов'язаний надати (надіслати) заповнену заяву на повернення (скачати тут), а також свого копію паспорта, прикріпити інші необхідні документи.

Після отримання товару, магазин перевіряє його стан та комплектність. Якщо товар відповідає вимогам щодо повернення/обміну, покупцеві надсилається обмінний товар або виплачується вартість повернутого товару в строки та відповідно до вимог законодавства України.

Для максимального пришвидшення та спрощення повернення/обміну товару рекомендуємо уточнювати всі деталі процедури у менеджера магазину.

Некомплектні замовлення та пошкоджені товари

При отриманні замовлень, що надсилаються поштовими чи транспортними компаніями, покупець зобов'язаний перевірити склад отриманого вантажу (посилки), а також кількість та цілісність товарів в момент отримання відправлення. Магазин приймає претензії щодо кількості (недостача) товарів у відправленні, виключно при наявності відповідного акту, складеного представником перевізника, а також фото/відео підтвердження недостачі в момент отримання відправлення.

Якщо при отриманні Вашого замовлення, виникли питання щодо комплектності відправлення, невідкладно зверніться до менеджерів магазину в будь-який зручний спосіб (телефон, онлайн-чат тощо).

Просимо завжди перевіряти відповідність отриманих товарів до Вашого замовлення при отриманні відправлень в присутності представника перевізника.

Phone
Залиште своє ім’я та номер телефону і ми зателефонуємо Вам в робочий час.