Вхід до кабінету

Допомога та інформація

Оплата і доставка

Оплата

Готівкою/карткою у магазині

Оплатити замовлення можна при отриманні у нашому магазині у м.Полтава (вул.Шевченка 44).

Оплата за номером картки

Після оформлення замовлення ми перевіримо наявність товару та терміни доставки, після чого надішлемо номер картки для оплати.

Оплата при отриманні (післяплата)

Оплатити товар можна при отриманні на відділенні Нової Пошти. Комісія за грошовий переказ післяплати сплачується отримувачем за тарифом перевізника (20 грн + 2% від суми).

Зверніть увагу! Одяг (крім термошкарпеток, термобілизни), взуття, товари зі знижкою понад 20%, або вартістю понад 5000 грн з оплатою при отриманні не надсилаються.

Оплата на розрахунковий рахунок

Оплата по безготівковому розрахунку здійснюється в наступному порядку: після оформлення замовлення ми наішлемо Вам рахунок-фактуру на e-mail, вказаний в замовленні. Рахунок можна оплатити в касі будь-якого банку або через інтернет-банкінг.

Магазин Top Rope працює як ФОП на єдиному податку (3 група, без ПДВ). Оригінали документів будуть вкладені в посилку із замовленням. Другий примірник необхідно буде повернути в Top Rope з підписом уповноваженої особи.

Товари, оплачені від юридичних осіб, ФОП надсилаються виключно Новою Поштою, виключно на платника або фізособу, на яку платником видано довіреність.

Доставка

Самовивіз з магазину (м. Полтава, вул. Шевченка, 44, оф. 17)

Для того щоб бути впевненим в наявності обраного Вами товару в магазині, радимо попередньо уточнити наявність по телефону.

Доставка Новою Поштою

Нова Пошта — перевізник який має найбільшу мережу представництв по всій Україні, в тому числі і в невеликих містах.

Вартість доставки — за тарифом Нової Пошти. При вартості замовлення від 800 грн (виключаючи товари зі знижкою) доставка оплачується магазином Top Rope.

Звертаємо Вашу увагу, що при доставці цим способом вантаж необхідно отримати на складі протягом 5-ти днів після його прибуття. В іншому випадку вантаж повертається в магазин і Вам необхідно буде сплатити вартість доставки та повернення вантажу.

Доставка іншими транспортними компаніями

Інші способи доставки можна узгодити з менеджером магазину.

Якщо товар доставлено пошкодженим або не повністю

Якщо транспортна компанія доставила Ваше замовлення пошкодженим, необхідно оформити акт про пошкодження вантажу у представника перевізника та вимагати відшкодування вартості пошкоджених товарів. Без акту огляду із зазначенням всіх дефектів, претензій щодо некомплектності, складеного належним чином, магазин претензії не приймає. Наполегливо просимо перевіряти цілісність товару не виходячи з відділення компанії перевізника.

При виникненні будь-яких питань щодо некомплектності товару, пошкоджень під час доставки, помилок в інформації про отримувача тощо, просимо невідкладно зв'язуватися з магазином для уникнення непорозумінь та якнайкращого вирішення з ситуації.

Phone
Залиште своє ім’я та номер телефону і ми зателефонуємо Вам в робочий час.