Ремонт туристичного спорядження

Магазин спорядження Top Rope пропонує свою допомогу та досвід в ремонті туристичного спорядження, яке вийшло з ладу, поламалося або порвалося. Якщо у Вас виникла потреба відновити працездатність туристичного пальника, полагодити дуги намету, замінити механізм фіксації трекінгових палиць, заклеїти тент чи надувний килимок — звертайтеся до нас. Досвід, наявність потрібних матеріалів та інструментів дозволяють нам братися за ремонт різноманітних пошкоджень та вирішувати проблеми наших клієнтів якісно та надійно. Нижче наведено основний перелік робіт, з якими ми можемо допомогти.

Ремонт туристичних наметів

Можливі проблеми з туристичними наметами, з якими стикаються туристи є різними за своєю природою, але більшість з них зазвичай можна вирішити і зекономити суттєву суму коштів навіть тоді, коли здається що купівлі нового туристичного намета не уникнути. Серед класичних поломок та пошкоджень наметів найчастіше трапляються такі:

  • Розриви тканини тента, пропалені отвори
  • Поломка дуг каркасу намета.
  • Відшарування стрічки, якою проклеєні шви тента.
  • Пошкодження блискавок: відрив спіралі від тканинної основи, зношування спіралі
  • Поломка бігунків блискавок або випадки, коли через погану якість або інтенсивне використання бігунок вже не закриває блискавку.
  • Прориви тунелів для дуг на внутрішньому наметі або тенті.
  • Відриви строп з гачками для кріплення намета до каркасу.
  • Поломка іншої фурнітури: фастексів, пряжок, планок регулювання натягу вітрових відтяжок тощо.
  • Відшарування поліуретанового покриття тканини тенту.
  • Відшарування або стирання проклейки швів (коли це зроблено не стрічкою).
  • Втрата властивостей зовнішньої водозахисної обробки тенту.
  • Прориви дна намета

Для продовження терміну служби вашого намету рекомендуємо ознайомитися: Як подовжити життя намету?

Ремонт тентів наметів

Якщо ваш намет пошкодив вітер, гілка з дерева або чупакабра, в більшості випадків це не вирок для нього. Ремонт тента палатки можливо здійснити спеціальними ремонтними стрічками для тентів наметів, або заклеїти спеціальною тканиною. Ремонт силіконізованих тентів (SilNylon) відрізняється від ремонту тентів з поліуретановим покриттям, тож при ремонті тентів наметів ми використовуємо різні матеріали. Також іноді може знадобитися зшивання країв розриву, або встановлення латок. Для проклейки швів намета використовуються спеціальні клеї та герметики, а також стрічки для проклейки.

Ремонт туристичних тентів вимагає виключно індивідуального підходу до кожного випадку, тому ціни на ремонт можуть відрізнятися суттєво.

Не ремонтуємо: автомобільні тенти, тенти з брезенту та інших натуральних та напівсинтетичних тканин, армійські брезентові намети, тенти торговельних наметів, тенти з ПВХ (полівінілхлориду), одношарові намети з супермаркетів.

Ремонт дуг наметів

Заміна секцій алюмінієвих дуг

Алюмінієві дуги використовуються в наметах, призначених для використання в туристичних походах, де важливою є мінімальна вага спорядження та його надійність. Алюмінієві каркаси на відміну від фібергласових абсолютно не бояться холоду, є більш гнучкими та витривалими. Також у них відсутній ефект старіння — з часом вони не втрачають своїх властивостей. Найкращими дюралюмінієвими дугами для наметів вважаються дуги фірми DAC. Їх використовують для найбільш екстремальних наметів для альпінізму та складних експедицій. Водночас вони є і найдорожчими та не завжди доступними для покупки.

Купити звичайні алюмінієві дуги для намету можна в нашому магазині. Для самостійної заміни ми безкоштовно можемо укоротити алюмінієву дугу спеціальним інструментом та надіслати Вам в будь-який населений пункт України. При заміні окремих деталей дюралюмінієвих дуг необхідно знати яку довжину та діаметр має пошкоджена секція.

Також проводимо ремонт і заміну секцій каркасів DAC Featherlite та DAC PressFit.

Заміна секцій фібергласових дуг

Фібергласові дуги є суттєво дешевшими за алюмінієві і використовуються в простіших наметах. Так само, як і в алюмінієвих, дуги можуть бути різної довжини та складатися з секцій різної довжини та діаметру. Найбільш розповсюджені діаметри дуг — 7,9 мм, 8,5 мм, 9,5 мм, 11 мм.

Фібергласові дуги — композитні вироби зі скловолокна та смол. Їх модифікації — дуги з дюраполу (Durapol) та Дюраврапу (Durawrap) мають більшу міцність та довговічність. Відмінність полягає в використанні волокон з інших матеріалів та армуванні дуги спеціальною сіткою чи плівкою, що збільшує опір каркасу до поздовжнього розтріскування. Такі дуги зазвичай вирізняються сірим кольором та наявністю “сітки”.

Не ремонтуємо: дуги діаметром 6.9 мм (можлива заміна на товстіші).

Збирання нових дуг для намета

Для полегшення улюбленого намету часто доцільною є заміна фібергласового каркасу на дюралюмінієвий. Top Rope пропонує послугу із збирання повноцінної дуги потрібної довжини з алюмінієвих секцій зі встановленням кінцевиків, резинки та інших необхідних елементів. Для цього необхідно знати довжини всіх дуг каркасу. Також ми можемо підібрати готові каркаси для наметів деяких виробників.

Також збірка нової дуги потребує встановлення якісної гумової стяжки, яка проходить всередині неї. У класичних дуг для намету з часом ця резинка зношується, пересихає або рветься. Її заміна може знадобитися також у випадку коли зламана дуга пошкодила її оплетення. Купити резинку для намету або замовити її заміну можна в нашому магазині.

Заміна люверсів, фурнітури, строп, відтяжок, бігунків на блискавках

Крім ремонту дуг, часто в наметах ламаються дрібні елементи — зі швів вириваються стропи з люверсами (металевими кільцями), пластикова фурнітура (фастекси, гачки, пряжки тощо), рвуться штормові відтяжки, або злітають з блискавок бігунки. В Top Rope ми маємо запас фурнітури різних типів та інструменти для її встановлення.

Ремонт трекінгових палиць

Ремонт механізмів фіксації палиць

Механізми фіксації — елемент який найчастіше виходить з ладу в трекінгових палицях. Виробники використовують величезну кількість різноманітних способів фіксації секцій палок одна з одною. Велика частина інженерних рішень, які при цьому використовуються, є запатентованими, тому до кожного випадку доводиться застосовувати індивідуальний підхід. Часто при поломці необхідно виконувати заміну всього коліна (замка) палки. У фахівців Top Rope є досвід успішного ремонту трекінгових палиць Tramp, Viking, Leki, Komperdell, Pinguin, Fjord Nansen, Masters та інших.

Розбірка палиць, які “прикипіли”

Дюралюмінієві трекінгові палиці необхідно зберігати чистими та сухими. Якщо після походу не висушити внутрішні поверхні трубок, алюміній почне вкриватися оксидною плівкою, яка з часом ставатиме дедалі товстішою та викличе ефект “прикипання” трубок одна до одної. такі палиці часом стає майже неможливо розібрати та використовувати за призначенням. Такого ж ефекту можна досягнути і ненароком склавши палицю із зігнутою секцією. В частині випадків повернути до життя такі екземпляри можливо навіть без заміни частин.

Заміна секцій трекінгових палиць

Трубки для дюралюмінієвих палиць (яких є більшість) виготовляються зі сплавів, що проходять термообробку. Це впливає на їх механічні властивості — покращується міцність, жорсткість та з’являється можливість зробити палки легшими. Втім, термообробка робить практично неможливим відновлення трубок після пошкоджень — згинання та інших деформацій. Найчастіше туристи ламають або згинають нижні або середні секції палиць. Купити запасні трубки (секції) для трекінгових палиць можна в нашому магазині з асортименту нових, або тих, що були у використанні.

В експериментальному режимі фахівець по роботі з композитними матеріалами розглядає можливість ремонту карбонових трекінгових палиць.

Заміна накінечників, встановлення кілець для палиць

При покупці кілець для трекінгових палиць в нашому магазині, ми допоможемо встановити їх безкоштовно. Також залюбки допоможемо підібрати кільця та насадки до вашої моделі палок, оскільки не всі вони є взаємозамінними.

Ремонт туристичних пальників

Туристичні газові пальники так само як і інше спорядження мають властивість ламатися. І частота поломок кожної моделі тим менша, чим більш якісним є пальник.

Для туристичних газових пальників та пальників на рідкому паливі (або мультипаливних) після тривалої експлуатації пальнику можуть знадобитися такі сервісні та ремонтні процедури:

  • Заміна шлангу, розсіювача полум’я
  • Чистка форсунки або її заміна
  • Чистка трубки попереднього підігріву палива
  • Чистка регулятора подачі газу
  • Заміна ущільнювальних кілець, прокладок
  • Ремонт підпірок для казанка, вітрозахисних елементів або ніжок.

Крім ремонту туристичних пальників ми також можемо забезпечити відправку на гарантійний ремонт пальників Primus, Fire Maple та інших. Якщо ваш пальник не придатний до використання, запасні частини для нього недоступні, пальник не підлягає ремонту, ми можемо прийняти його на запчастини в обмін на знижку на новий пальник.

Ремонт туристичних рюкзаків

При ремонті туристичних рюкзаків найчастішим випадком є поломка пластикової фурнітури, відриви строп, або пошкодження швів. Заміна фурнітури (пряжки, фастекси) можлива для більшості випадків. Також для самостійного ремонту можемо рекомендувати купити ремонтну фурнітуру, яка не потребує перешивання строп. Це можуть бути як фастекси, так і трищілинні пряжки, а також інші елементи. З вибором залюбки допоможемо. Якщо все ж рюкзак точно потребує заміни фурнітури — проконсультуємо, як краще це зробити.

Ремонт строп рюкзака, проривів чи порізів тканини, заміна блискавок, стяжок в рюкзаку виконується в індивідуальному порядку.

Ремонт надувних і самонадувних килимків

Надувні килимки значно комфортніші та тепліші порівняно з класичними карематами. Втім за ці переваги доводиться розплачуватися необхідністю добре слідкувати за цим туристичним спорядженням та берегти його від пошкоджень. Найчастіше надувні каремати страждають від дрібних проколів, які з’являються несподівано і невчасно. Пошкоджений таким чином надувний килимок, втім, в більшості випадків не складно ремонтується і може і далі радувати свого хазяїна в походах.

Заклеїти надувний або самонадувний туристичний килимок можна в нашому сервісі. Ми використовуємо якісні латки, дбайливо готуємо місце під поклейку і надаємо гарантію на виконані роботи. Також можемо локалізувати проколи, якщо вам не вдалося його знайти самотужки. Тривалість ремонту надувного килимка — від 2-х днів.

Як скористатися послугами?

Оскільки більшість перелічених послуг потребують індивідуального підходу та діагностики, єдиного прейскуранту на них немає. Тривалість та вартість ремонту визначається фахівцем для кожного випадку. За консультаціями просимо звертатися в наш магазин туристичного спорядження у Полтаві (контакти і розташування). Працюємо з клієнтами з усієї України.

Також ми купуємо деякі частини спорядження, що вийшло з ладу. За подробицями просимо звертатися за контактами магазину.

Подати заявку на ремонт спорядження
Вкажіть, яке спорядження потребує ремонту, а також іншу інформацію, яка може допомогти нам зрозуміти суть проблеми.

Часті питання

✅ Які види спорядження ви можете ремонтувати?

Намети, рюкзаки, трекінгові палиці, туристичні пальники, інтегровані системи, надувні килимки та інше. Іноді ремонт доцільний для туристичних ліхтариків та деякого іншого спорядження.

🏕 Як швидко можна відремонтувати тент намета?

Установка “швидких” латок може займати від 1 години. Поклейка постійних латок займає не менше доби через необхідність дотримання вимог для застигання клею.

⌚ Як швидко можна відремонтувати дуги для намету?

Як правило заміна дуг можлива протягом 1 дня. У складних випадках термін може збільшуватися.

✈ Де можна скористатися послугами ремонту?

В нашому магазині у Полтаві, або надіславши нам спорядження з будь-якої точки України транспортними компаніями (за попереднім погодженням).

⭐ Як дізнатися вартість ремонту?

Вартість ремонту визначається індивідуально в кожному випадку залежно від складності та наявності запчастин.

❓ Чи надається гарантія на ремонт?

Ми надаємо гарантію на виконані роботи від 14 днів до 1 року, залежно від виду робіт.

Ціни на ремонт спорядження

На вартість робіт з ремонту впливає багато факторів: вартість та наявність запчастин, складність робіт та потреба в спеціальних інструментах, конкретна модель та особливості речей, що потребують ремонту. Тому ми наводимо лише орієнтовні ціни на сервіс та ремонт наметів, пальників, трекінгових палиць та іншого спорядження, а також вказуємо лише базові послуги, які можемо надати для вашого спорядження (без урахування вартості запчастин.

  • Ремонт дуги намета (заміна секцій, накінечників, резинки тощо): від 35 грн за одну збірку-розбірку
  • Заміна бігунків на блискавках намета: від 30 грн
  • Перешивання блискавок намета (без вартості блискавки): від 300 грн
  • Проклейка швів намета: від 50 грн
  • Поклейка латок на пропалені отвори в тенті намета: від 10 грн/шт
  • Пошук пошкоджень на самонадувних килимках: від 150 грн
  • Пошук пошкоджень на надувних килимках: від 180 грн
  • Пошук пошкоджень на надувних килимках з рельєфною поверхнею: від 200 грн
  • Поклейка латок на прориви намета: від 50 грн
  • Поклейка латок на надувні килимки: від 20 грн/шт
  • Безлаточна поклейка килимків (до 0.5 мм): від 5 грн/дірка
  • Чистка туристичного пальника на балон: від 50 грн
  • Заміна частин туристичного пальника: від 50 грн
  • Чистка паливної магістралі туристичного пальника зі шлангом та попереднім підігрівом газу: від 150 грн
  • Ремонт механізму блокування секцій трекінгової палиці (коліно): від 50 грн
  • Заміна механізму блокування секцій трекінгової палиці (коліно): від 100 грн
  • Заміна накінечників трекінгових палиць: від 40 грн

Наш досвід (оновлюється)

Крім величезної кількості заклеєних дірок в наметах, замін фурнітури в рюкзаках, накінечників трекінгових палиць, замінених прокладок та ущільнювальних кілець в пальниках, ми виконували зокрема і такі цікаві ремонти:

Ремонт інтегрованої системи MSR Reactor
Симптоми: Пальник не вмикається. При дефектовці виявлено що спрацював одноразовий запобіжник.
Що зроблено: Демонтаж запобіжника (клієнт відмовився від заміни запобіжника, повідомлений про необхідні заходи безпеки), замінено пружини підтримки губчастого елемента.

Ремонт газового туристичного пальника Fire Maple FMS-118
Симптоми: Під час роботи пальник розжарював розсікач полум’я до червоного кольору, внаслідок чого розсікач прогорів і розвалився.
Що зроблено: Чистка форсунки, трубок подачі газу. Заміна розсікача на новий.

Ремонт трекінгових палиць Leki Trail
Симптоми: Система фіксації Super Lock System. Безповоротно зіпсовано механізм фіксації в нижньому коліні, попередня спроба невдалого ремонту.
Що зроблено: Повна заміна механізму фіксації на аналогічний.

Ремонт газового туристичного пальника Kovea Camp 4
Симптоми: Клієнт скаржиться на слабке полум’я. При перевірці 800 мл води не закипає за 10 хв.
Що зроблено: Чистка форсунки, заміна фільтра, чистка трубок подачі та попереднього підігріву газу. Потужність полум’я повернулася в прийнятні межі.

Ремонт газового туристичного пальника Fire Maple FMS-118
Симптоми: Недостатня потужність, під час роботи пальник розжарював розсікач полум’я до червоного кольору, внаслідок чого розсікач прогорів.
Що зроблено: Чистка форсунки, трубок подачі та попереднього підігріву газу. Заміна розсікача на новий. Потужність повернулася до нормального рівня.

Ремонт газового туристичного пальника Fire Maple FMS-103
Симптоми: Недостатня потужність, розвалилося точкове зварювання вітрозахисних пелюсток.
Що зроблено: Чистка форсунки, відремонтовано та встановлено оригінальний вітрозахист. Пальник придатний до використання.

Ремонт трекінгових палиць Masters Lena
Симптоми: Палиці не фіксуються. Поломка пластикової частини механізму нижнього коліна (14/12 мм), попередній невдалий ремонт. Модель палиць давня, оригінальна запчастина не доступна.
Що зроблено: Повна заміна пластикового елемента на алюмінієвий.

Ремонт трекінгових палиць Leki Voyager
Симптоми: Система фіксації SLS (Super Lock System). Зафіксувати палку неможливо. Зірвана внутрішня різьба на пластиковому конічному елементі. Оригінальна запчастина не доступна.
Що зроблено: Повна заміна механізму фіксації на ексцентриковий. Через місяць така ж проблема вирішена на другій палиці 🙂

Ремонт трекінгових палиць Tramp Trekking
Симптоми: Зірвана різьба механізму верхнього коліна.
Що зроблено: Повна заміна різьбової частини.